Defacto Fashion Girl Edp Parfüm

By | 13:51 1 comment
Hayatim boyunca aşık olduğum parfumlerden biri Yves Saint Laurent Manifesto kokusu. Inanilmaz güzel kokladikca koklayasinizin geleceği harika bir parfum olduğunu bilenler bilir bilmeyenlerde muhakkak en kısa zamanda denemelidir. Fakat fiyatının biraz tuzlu oluşu Yves Saint Laurent Manifesto'nun aramızdaki en büyük engelidir :) Bu kadar sevdiğim bir parfümün kokusunun hafızamda nasıl yerleştiğini bir düşünün :) Tam Yves Saint Laurent Manifesto parfumunu alamadığımı hafızamda silmeye başlamıştım ki....

Aklımıza esti Avmlerden birinde geziyoruz. Tüm markalara girip yorulmayi sevmediğim için hepsinin önünden geçerken ne varmis diye göz ucuyla bakıyordum a bir baktım Defacto'da almak istediğim havuç model pantolonlardan var hemen girdik Defoctaya. Havuç pantolonu denedim ve aldım bunuda baska bir yazımda anlatacağım 😊. Eşim herzamanki gibi kasa sırasında beklerken ben aaa başka neler varmış ki diye bakiyorken baya bir çeşit parfum olduğunu gördüm. Parfümleri de çok sevdiğim için başladım tek tek Defacto parfumlerini koklamaya. En son kokladigim parfumde gözlerim parladı. Bu bu bu Manifesto gibi kokuyor dedim. Sonunda Yves Saint Laurent Manifesto kokusunun benzerini yapmışlardı. Şimdi bu parfümü sizinle paylaşıyorum Defacto Fashion Girl. Kırmızı şişesi olan bir parfum gorselini aşağıya ekliyorum. Defacto'nun sitesine girip baktım fakat Fashion Girl parfumunun koku notalarina deginmemisler. Bende Defacto Fashion Girl yerine Yves Saint Laurent Manifesto'nun koku notalarini yaziyim dedim.
Tepe notası; Yeşil Akor, Bergamut
Kalp notası; Zambak, Yasemin Özütü, Tonka Fasulyesi
Dip notası; Sedir, Sandal Ağacı ve Vanilya
Defacto fashion girl parfum

Defacto'ya gidip Fashion Girl parfumunu denerseniz beğenip beğenmediğimiz benimle de paylasirsaniz çok sevinirim.

1 yorum : Leave Your Comments

  1. Bu parfümü hangi mağazamızda bulabilirim bana geri dönüş sağlar mısınız

    YanıtlaSil

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe