Siver Şampuan Nedir

By | 03:46 Leave a Comment
Yıllardır siyah kullandığım saçlarımdan sıkılınca bir anda sarı saçlı olmaya karar verdim ve kendim evde yavaş yavaş saçlarımı sarı tonuna kadar açtım. Fakat kendim açtığım için ve yıpranmaması için de çok fazla oryal vs kullanmadığım için saçımdaki turunculuktan kurtulamadım. Saçlarımı boyamadan ve yıpratmadan turunculuğundan kurtulmanın yollarını ararken yabancı sitelerde ve instegramda mor şampuan ve silver şampuan diye bir ürün kullanarak bu turunculuktan kurtulduklarını öğrendim. Mor şampuan nedir diye araştırmaya başladım. Ardından silver şampuan nedir diye araştırmaya başladım. Öğrendim ki mor şampuan ve silver şampuan aynı şeymiş. Adı silver şampuan kendisi mor olduğu için sanırım diğer adı mor şampuan olarak biliniyor :)

mor şampuan

Silver Şampaun, Mor Şampuan Nedir; Saçın ana rengini korurken saçtaki sıcak renkleri nötürleştirir. Yani saçınızı sarıya boyadınız bir baktınız saçınız turunculaşmaya başladı. Turuncunun nötürleyicisi mavi ve mor tonlardır. Bu turunculuktan kurtulmak için silver şampuanla saçınızı yıkıyorsunuz. Böylece şampuanın içindeki mor pigmentler o turunculukları nötürlüyor.

Benim saçımdaki turunculuk yok zaten soğuk bir ton fakat matlaşmaya başladı diye düşünüyorsanız da yine bu matlaşmadan silver şampuan ile kurtulabilirsiniz. Gri saçlardaki sararmalardan da yine silver şampuan ile kurtulabilirsiniz.

Silver Şampuan, Mor Şampuan Nasıl Kullanılır; Nemli saça uygulayarak 1 ile 5 dk arası bekletilip durulanır.

0 yorum :

Yorum Gönder

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe