Paraben ve Alüminyum İçermeyen Deodorant

By | 11:33 1 comment
Allfree Natural Deodorant Lemongrass;
Hayatımız neredeyse kanserojen içeren ürünlerle çevrili. Tükettiğimiz gıdalar, kullandığımız eşyalar, kozmetik ürünleri, şampuan ve diş macunlarımızda dahi kanserojen maddeler mevcut. Farkında olmadan sürekli maruz kaldığımız kansere neden olan toksinler vücudumuzda gün geçtikçe artarak birikiyor. İnternet artık hepimizin elinin altında ve sağlığımız için kullandığımız ürünlerin içeriğini öğrenmeli ve bilinçli alışveriş yapmalıyız.  Kol altı roll on ve deodorantlarının içerisinde bulunan paraben ve alüminyum deri tarafından emilmekte ve göğüs kanseri riskini arttırmaktadır. Bu sebeple bende içerisinde paraben ve alüminyum bulunmayan deodorantlar alıyorum.

alüminyumsuz deodorant

Bu deodorantlar için de şuan ki favorim Allfree Natural Deodorant Lemongrass. Gerçekten de ter kokusunu önlüyor ve mis gibi limon kokuyor. Diğer denediğim parabensiz ve alüminyumsuz deodorantların tende bıraktığı kokusundan çok rahatsız oluyordum ve terlemeye pek bir olumlu etkilerini gözlemlemiyordum. Allfree Natural Deodorant Lemongrass terlemeyi ve ter kokusunu başarılı bir şekilde engelliyor. Terleme ve ter kokusunu engellemede çok iyi olduğu için eşime de bir adet aldım. Eşimde benim kadar memnun kaldı. Artık başka deodorant kullanmamaya başladı. Allfree Natural Deodorant üzerinde de yazdığı gibi paraben ve alüminyum içermiyor. Ben Rossmann'dan aldım. Başka yerlerde de satılıyor mu bilmiyorum. Ben çok memnun kaldım umarım siz de memnun kalırsınız :)

alüminyumsuz deodorant

1 yorum : Leave Your Comments

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe