Organik Sertifikalı Hacim Veren Şampuan

By | 11:10 4 comments
ECO Cosmetics Organik Sertifikalı Volumising Şampuan Yorumum;
İnce telli ve hacimsiz saçlara sahip olmanın zorluklarını yaşayanlardanım. Ayrıca bu zorluğa bir de çabuk yağlanma ve organik olmayan şampuan kullandığımda dökülme sorunları ekleniyor. Organik şampuanlar da malesef saçları hacimsizleştiriyor. Bu hacimsizliğe bir çözüm bulmak için hem organik olan hem de hacim verebilecek olan şampuanları araştırmaya başladım ve ECO Cosmetics Organik Sertifikalı Volumising Şampuanı buldum. İnternetten güvendiğim bir siteden sipariş verdim.

Organik Sertifikalı Hacim Veren Şampuan

ECO Cosmetics Organik Sertifikalı Volumising Şampuanı ilk kullanışta hacim verdiğini gördüm. Ayrıca organik şampuan olması benim için çok çok önemli. Birde bunun yanında düzenli kullanımda hala hacim veriyor olduğunu görmek beni çok mutlu etti.

Organik Sertifikalı Hacim Veren Şampuan


ECO Cosmetics Organik Sertifikalı Volumising Şampuan diğer organik şampuanların aksine oldukça köpürüyor ve sertleştirmiyor. Sanırım hacim vermese dahi ben bu şampuanı severek kullanırdım. Hacim veriyor diyorum fakat şampuan reklamlarındaki kadınların saçları gibi bir hacim beklemeyin. Hafif bir hacim veriyor fakat benim için şimdilik yeterli .ECO Cosmetics Organik Sertifikalı Volumising Şampuandan ben çok memnun kaldım umarım tüm kullananlar da memnun kalır. Bu bitince başka hacim veren organik şampuanları da denemeyi düşünüyorum. Denedikçe de sizlerle paylaşacağım :)

4 yorum : Leave Your Comments

  1. Tamamen benim saç yapımı tarif etmişsin, ürünü denemek lazım bu kadar güzelse sonuç..Teşekkürler canım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim canım. Hala kullanıyorum ve çok memnunum :)

      Sil
  2. benim de saçlarım çok ince tellidir deneyebilirim bunu..

    YanıtlaSil

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe