Parlak Saçlara Sahip Olmak Meğer Çok Kolaymış

By | 13:08 Leave a Comment
Urban Care Naturals Keratin Saç Bakım Serumu Yorumum;
Kısa saçı da uzun saçı da çok seviyorum. Bu yüzden uzun saçlı olmak istediğimde çıt çıt kullanmayı tercih ediyorum ve çıtçıtlarımdan çok memnunum :) Fakat çıtçıtlar beslenemediği için kendi saçımıza göre daha çok yıpranıp matlaşıyorlar. Geçenlerde çıtçılarıma maşa yapmak için annemden yardım istedim. Annem çıtçıtları tutarken bende maşaya doluyordum. Bu işlemi uygularken annem çıtçıtlarımın çok matlaşmış olduğuna değindi ve bende gerçekten çok matlaşmış olduğunu gördüm. Bu duruma bir çözüm bulmalıydım ve araştırmaya başladım. Keratinli ürünlerin matlaşma sorununda çok etkili olduğunu öğrendim. Bir kaç keratinli ürün araştırdım ve benim için Urban Care Naturals Keratin Saç Bakım Serumu'nun uygun olduğuna karar verip aldım. Bugün çıtçıtlarımı yıkadım ve fazla nemini havluyla alıp Urban Care Naturals Keratin Saç Bakım Serumunu çıtçıtlarımın iki parçasına uyguladım. Diğer iki parçasına da normal saç kremi sürdüm. Aradaki farkı görmek için kurumalarını bekledim. Sonucunu sizlerle de paylaşmak için fotoğraflarını çektim. Ben gözlerime inanamadım. Meğer film yıldızlarının saçları kadar parlak saçlara sahip olmak imkansız değilmiş. Ben gerçekten bayıldım Urban Care Naturals Keratin Saç Bakım Serumuna. Parlaklık vermenin yanında elektriklenmeyi de aldı ve yatıştırdı saçları. Beklentimin çok çok üstünde bir ürün. Umarım sizler için de faydalı olur :)



0 yorum :

Yorum Gönder

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe