MAX FACTOR Face Finity All Day Flawless 3 in 1 Fondöten Yorumum

By | 12:19 Leave a Comment
Günlük olarak fondöten kullanan biri değilim. Fakat özel günlerde veya akşam dışarı çıkacak olduğumda fondöten kullanmayı tercih ediyorum. Aslında fondöten kullanmayı oldukça fazla seviyorum fakat günlük kullanım için cildimin sağlığını düşünüp tercih etmiyorum.

Yıllardır Loreal True Match kullanıyordum. Fondötenim bitince gidip yine Loreal True Match almaya gittim. Çünkü bu fondötenden de oldukça memnundum. Fakat Max Faktor makyaj ürünlerinde yüzde kırk indirim olunca dikkatimi çekti ve mağazada çalışan bayanın tavsiyeleri üzerine Max Faktor Face Finity All Day Flawless 3 in 1 fondöteni denedim. Mağazada denediğimizde beğenmiştim fakat çok çok da dikkat edememiştim malum kalabalık oluyor indirim olduğu zamanlar. Neyse aldım eve geldim. Bir hafta sonra akşam dışarı çıkacaktık bende hem Max Faktor fondöteni tekrar denemek için hemde nasılsa akşam çıkıyorum diyerek kullandım. Sonuç olarak inanamadım, çok güzel bir ürünmüş Max Faktor Face Finity All Day Flawless 3 in 1 fondöten. Bu kadar güzel duracağını düşünmemiştim. Tek kelimeyle bayıldım, mükemmel. İki kelime oldu ama gerçekten iki kelime falan yetersiz ne kadar çok beğendiğimi anlatmak için. 



3 in 1 yazması baz+kapatıcı+fondöten olmasındanmış. Gerçekten de hem kapatıcılığı çok yüksek hemde aşırı parlama yapmıyor. Ayrıca uzun bir süre de kalıyor. Dağılma ve bozulma gibi bir durumla karşılaşmadım. Çok doğal bir duruşu var ciltte. Hani böyle fondöteni yüzüne sürmüşsün gibi değil de sanki sadece az bir bb krem var yüzünde ve bu canlı ve sabit cilt tonu senin doğal cilt sağlığından kaynaklanıyormuş gibi. Max Faktor Face Finity All Day Flawless 3 in 1 fondötenin kokusu yok ayrıca spf 20 yani güneşten koruma özelliği de var. Benim kullandığım rengi merak ediyorsanız Golden 75. Ben beyaz tenliyim fakat çok açık beyaz ten değil de daha buğdaya dönük ve yaz da geldiği için kendi ten rengimden azıcık daha koyu olmasını istedim. Sonuçta deniz, kum, güneş azıcık bronzlaşacağız :)

0 yorum :

Yorum Gönder

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe