Dairy Fun Karamel&Elma Vücut Peeling Seramik Kavanoz

By | 11:04 2 comments
Cilt bakımı, cilt güzelliği denilince aklımıza ilk başta yüzümüz geliyor. Hep yüzümüz için nemlendiriciler, bakım ürünleri bakıyor ve uyguluyoruz. Oysa vücudumuz için de bakım ürünleri kullanmalıyız.

Dairy Fun Karamel&Elma Vücut Peeling Seramik Kavanoz

Cildimiz için büyük bir çoğunluğumuz nemlendirici kullanıyoruz fakat peelingi ihmal ediyoruz yada ben ihmal ediyorum :) İhmal ettiğimi düşündüğüm için bir adet Dairy Fun Karamel&Elma Vücut Peelingi Seramik Kavanoz aldım. İtiraf etmeliyim ki peeling olarak Dairy Fun'u tercih etme sebebim ambalajı oldu:) Çünkü gerçekten çok tatlı kavanozu.


Dairy Fun Karamel&Elma Vücut Peelinginin kokusu çok güzel, kullanımı çok rahat. Gerçekten cildi yumuşacık yapıyor. Duştan sonra benim cildim çok kuruyordu ama Dairy Fun Karamel&Elma Vücut Peelingi kullandığım günlerde duştan sonra nemlendirici kullanma ihtiyacı hissetmemeye başladım. Yapısı oldukça yağlı olduğu için sanırım. Kokusu çok fazla kalıcı. Bu durum kokusunu sevenler için vazgeçilmez olacaktır ama sevmeyenler için kötü bir durum. 

Dairy Fun Karamel&Elma Vücut Peeling Seramik Kavanoz


2 yorum : Leave Your Comments

  1. Blogunuza üye oldum siz de bana gelin :) dusesingunlugu.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabikide yeni bilgiler edinmeyi çok severim:)

      Sil

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe