Yves Rocher Alışverişim

By | 01:14 Leave a Comment

Parabensiz makyaj malzemeleri sattığı için makyaj malzemelerimi ve cilt bakım ürünlerimi Yves Rocher'dan almayı tercih ediyorum. Yves Rocher'i bir diğer tercih etme sebebim de fiyatların uygun olması, sık sık kampanyların olması ve en güzeli sizin kartınıza özel çok avantajlı kampanyalar sunması. Yves Rocher'dan aldığım kampanya mesajlarını sıklıkla takip edip okuyorum. Bu ay da benim doğum günüm olduğu için dört al iki öde kampanyası kartıma tanımlanmış. Bende tabi dayanamadım ve dört aldım :) Yanında da duş jeli hediye ettiler. Hangisinden başlasam bilemedim. İlk önce duş jelinden başlayayım. Çünkü içinde sls ve paraben olmayan bir duj jeli olduğu için oldukça ilgimi çekti.

Yves Rocher Jardins Du Monde Portakal Kokulu Duş Jeli Yorumum;
İlk olarak ambalajında karşımıza çıkan içinde paraben olmadığı yazısı. Buda benim için önemli. Tabiki paraben olmamsı bana yeterli gelmiyor ve hemen içindekiler kısmını incelemeye başlıyorum. Sls'ye de rastlamıyorum. Bu iki kötü kimyasalın olmaması çok güzel gerçekten. Ardından kokusuna bakıyorum ve kokusuna bayıldım. Gerçekten çok güzel kokuyor. Mis gibi meyve kokusu. Meyve kokularını sevenler için çok ideal. Özellikle turunçgil kokusu severlerin çok seveceği, içinde zararlı kimyasallar bulunmayan duş jeli arayanların gönül rahatlığıyla kullanacağı bir duş jeli.


Yves Rocher Göz Altı Kapatıcısı Yorumum;
Normalde günlük olarak organik bir göz altı kapatıcısı kullanıyordum. Fakat çok fazla bir kapatıcılık özelliği olmadığı için bazen de Loreal'ın göz altı kapatıcısını kullanıyordum. Dört al kampanyası olunca bir de göz altı kapatıcısı alayım dedim. Yves Rocher'ın göz altı kapatıcısının %98 oranında bitkisel olması, içinde paraben bulunmaması ve kapatıcılık oranının yüksek olması beni cezbetti. Kapatcıyı Yves Rocher'da sadece elimin üzerinde denemiştim ve güzel bulmuştum. Eve gelip tekrar denedim ve bayıldım. Bu kadar yüksek bir kapatıcılık özelliği beklemiyordum. Hemde %98 oranında bitkisel oluşu ve içinde paraben olmaması çok güzel.



0 yorum :

Yorum Gönder

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe