Ginger & Co Soft On You Vücut Losyonu Yorumum

By | 04:00 Leave a Comment
Kış başlamasıyla birlikte cildimiz normalden iki kat daha fazla kuruyor. Bu da demek oluyor ki cildimiz kışın iki kat daha fazla neme ihtiyaç duyuyor. Hal böyle olunca benimde pul pul olan cildim için bir vücut losyonu alma zamanım geldi. İzmir Forum Bornova'da gezerken Watsons'ta indirim yazıları dikkatimi çekti ve içeriye girdim. Vücut losyonunun özellikleri kadar kokusu da benim için çok önemlidir ve ben uzun zamandır meyve kokulu vücut losyonları kullanıyor olmaktan sıkılmıştım. Meyve kokusuna alternatif bir koku istiyordum. İndirim olan rafları kurcalarken  Ginger & Co ürünlerinde bir alana bir bedava olduğunu gördüm. İlk önce hemen bir kokladım. Kokusunu çok beğendim. Arkasındaki içindekiler kısmına bir göz attım ve paraben ibaresi görmedim. Hemen almaya karar verdim. Ginger & Co Soft On You Vücut Losyonunu yaklaşık bir aydır kullanıyorum ve beklentimin çok çok üstünde çıktı diyebilirim. İnanılmaz güzel nemlendiriyor. Çok tatlı kokuyor klasik vücut losyonu kokularından sıkılanlar için ideal. Ayrıca ambalajı da çok şeker yatak odasında dekor olarak bile çok güzel görünüyor :)

 


Ginger & Co Bathing Beauty Nemlemdirici Banyo Köpüğü Yorumum
İkinci ürün olarak da Ginger & Co Bathing Beauty Nemlemdirici Banyo Köpüğünü aldım. Bu da çok güzel kokuyor ve inanılmaz güzel nemlendiriyor. Şekerli bir kokusu yok hafif soft bir kokusu var. Adı üzerinde aslında banyo köpüğü ama ben duş jeli olarak kullanıyorum ve de gerçekten çok memnun kaldım. Ginger & Co Bathing Beauty Nemlemdirici Banyo köpüğünü kullanınca sanki nemlendirici bir ürün kullanmama pek gerek kalmıyor gibi.  


                                     

Ben Ginger & Co'nun vücut losyonu ve banyo köpüğünden çok memnun kaldım bu sebeple bu markanın başka ürünlerini de almayı düşünüyorum.

0 yorum :

Yorum Gönder

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe