Aliexpress'ten Ayakkabı Almak

By | 07:12 Leave a Comment
Kızlar fiyatlar çok uygun olup bide benim gibi 35 numara ayağı olanların ayakkabı bulması zor olunca aliexoressten ayakkabı almak benim için kaçınılmaz oldu. Aliexpress sitesi üzerinden ayakkabıyı seçip kredi kartı numaramı girip başladım ürünü 1 ay boyunca beklemeye. Evet kızlar yanlış duymadınız tam bir ay bekledim. Fotoğrafta gördüğüm ürün buydu;

Bir ay sonra aliexpressten bana gelen ayakkabı da şuydu;

Fotoğraf çok net değil kızlar çünkü bir kez giyip ayakkabıyı attım. Şöyle anlatıyım ayakkabı geldi. Kutuyu büyük bir heyecanla açtım fakat nasıl bir tuhaf koku yüzüme vurdu anlatamam. Ağustos ayıydı geldiğinde bende kokusu gitsin diye çalışma odasının camını açıp ayakkabıları da camın önüne koydum. Bir gün geçti, iki gün geçti yok bir hafta geçti yok ayakkabının kokusu gitmedi. Yaklaşık bir ay sonra falan biraz azaldı kokusu ama gitmedi yani hala duruyordu. Yiğidi öldür hakkını yeme ayakkabı çok rahattı. Bende bir gün açık havada yapılan bir kınada ayakkabılarımı giydim. Nasılsa kokmaz dedim :) Fakat artık eylül olunca havalar serinlemeye başlayınca mümkün değil ayakkabıyı ayakkabılığa koyamıyorum. Ayakkabılığı bildiğin kokutuyor. Öyle pislik bir koku tuhaf bir yapıştırıcısı kokusu. Sonuç olarak kızlar ben bu ayakkabıları evimi daha fazla kokutmasın diye attım gitti. Aliexpressten yapıştırıcılı derili vs ürün alınmazmış bunu öğrenmiş oldum.


0 yorum :

Yorum Gönder

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe