35 Numara Ayakkabı Bulabileceğimiz Markalar

By | 12:49 Leave a Comment
Bari 36 numara olsaydı ayaklarım...bu yaştan sonra 36 numara olma ihtimali var mı...merhaba 35 numara ayakkabı satıyor musunuz...of ne güzel ayakkabılar ama bana büyük gelir kesin gibi cümleleri sürekli kuruyorsanız üzülmeyin yalnız değilsiniz. Sadece benim ayaklarım minik değil biliyorum ve neden her marka 35 numara bir tane de olsa üretmiyor diye sinir oluyorum. Bazen ayakkabılar görüyor ve bayılıyorum fakat 35 numaraları hiç oluyor direk 36 numaradan başlıyor. Ayrıca tam buluyorum böyle 35 numara ayakkabılar ama onlarda hep kocaman platformlu oluyor. Hayır sanki herkes platform mu giyiyor. Bide 35 numara ayaklara sahip bir kadın zaten minyon olur nasıl minyon kadın o kaba platform ayakkabıları giyebilir ki. Ancak uzun elbiselerin altına giyilebilir çünkü görünmemeliler.

Biraz da 35 numara ayakkabısı olan markadalardan bahsediyim. Kızlar ben bu seneye kadar en güzel ve en rahat 35 numara ayakkabılarımı Butigo'dan almıştım fakat yaklaşık bir yıldır güncelleme yapılıyor diye satış yapılmıyor. Umarım en yakın zamanda satışa başlarlar. Başka 35 numara ayakkabı bulabileceğiniz markalar; Hotiç, Kemal Tanca, Desa, Nine West, İnci.

Keşke daha çok marka 35 numara üretse ve seçeneğimiz artsa. Ben artık bıktım hep aynı tarz ayakkabılardan farklı tarzda 35 numara ayakkabılar istiyorum yada inşallah 36 numara olur ayaklarım :)


0 yorum :

Yorum Gönder

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe