2015 Nur Yerlitaş Saç Bandı Modası

By | 02:54 Leave a Comment
2015 yılında İşte Benim Stilim Yarışmasının jurisi olan Nur Yerlitaş'ın çok sık taktığı saç bantları moda oldu. Özellik 2015 yılının yazında daha çok göreceğimizi düşünüyorum. Rengarenk çeşit çeşit olan bu saç bantları sıradan bir tshirt ve şort giydiğimizde bile bize bir hava katabilir, bizim tarz bir görünüme kavuşmamızı sağlar. Denizde tuzdan tuhaflaşan saçlarımızı da kapatmak için iyi bir kamufle olacaktır. Bu saç bantlarını Kara Para Aşk dizisinde Elif karakterini oynayan Tuğba Büyüküstün'ün dizide sık sık kullandığını görüyorum. Yine de en çok Nur Yerlitaş ile yayılacağını düşünüyorum. Şimdiden İşte Benim Stilim yarışmacıları da saç bantlarını kombinlerinde kullanmaya başladılar. Gelelim saç bantlarını nasıl kullanabileceğimize.


           


















































































0 yorum :

Yorum Gönder

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe