Tresan Saç Toniği Kullanıcı Yorumum

By | 12:40 Leave a Comment
Tresan markasına ait hiçbir ürünü daha önce kullanmamıştım. Yakın arkadaşımın tavsiyesi üzerine Tresan saç toniği almaya karar verdim. Saç yapım yağlı olduğu için saçımı yağladırmasından korktum fakat arkadaşım toniğin arkasında bulunan içindekiler kısmını gönderdi.  İçinde hiçbir şekilde yağ vs yoktu. Biraz da internette araştırdım ve tresan saç toniği kullanıcı yorumları arasında yağlı saçla sahip olanların saçlarının artık daha az yağlandığını belirtmesi üzerine bir cesaret gidip aldım :)




Benim gibi her şeyin ilk önce kokusunu merak edenler için söylemem gerekirse öyle ağır rahatsız edici bir kokusu. Biraz erkek after shave gibi kokuyor :) Fakat kokusu öyle kalıcı falan değil. Saçınız kuruduğunda kokusu kalmıyor diyebilirim.

Etkilerine gelince kafa derisinde kan dolaşımını uyarıp saça bakım yapar. Canlılık parlaklık ve yumuşaklık kazandırır. Kepek oluşumunu önler ve saç uzamasının uyarılamsına yardımcı olur.

İçeriği; Isırgan otu ekstresi, huş ağacı yaprağı ekstresi ve suyu, papatya ekstresi, civan perçemi ekstresi, kedi otu kök ekstresi, oğul otu kök ekstresi, şerbetçi otu ekstresi, provitamin B5, vitamin B3,
ve piroctone olamine içerir.  

0 yorum :

Yorum Gönder

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe