Physicians Formula Kirpik Serumu Yorumum

By | 16:06 2 comments
Eyeliner en vazgeçilmez makyaj malzememdir. Fakat bir gün kirpiklerimin pıtır pıtır dökülmeye başlamasıyla eyeliner kullanmaktan tedirgin oldum ve soluğu eczanede aldım. Bu arada kızlar rimel de döküyor olabilir demenize karşılık günlük olarak eyeliner kullanıyorum rimeli her gün kullanmıyorum. Dediğim gibi soluğu eczanede aldım ve benim kirpiklerim dökülmeye başladı mineral makyaj diye bir şey duydum beni yönlendirir misiniz dedim. Cilt bakım uzmanı da bana physicians formula kirpik serumunu önerdi. Mineral makyaj olduğu için içinde cilde ve sağlığa zarar verecek kimyasallar olmadığı gibi ayrıca kirpik besleme ve uzatma özelliği bulunuyordu. Physicians formula kirpik serumumu aldım ve evime geldim. Kullanımı oldukça basit geldi. Benim için uzun uzun fırçalı eyelinerlardan sonra böyle kalem gibi bir ürün kullanmak çok rahat oldu.



Physicians Formula Kirpik Serumunu tam olarak 3 yıldır kullanıyorum. Sanırım sağlıklı bir yorum yapmak için yeterli bir zaman dilimi :) Evet kızlar Physicians Formula Kirpik Serumuyla tanıştığım gün kirpiklerim için bir milat diyebilirim. Kirpiklerime o kadar iyi geldi ki anlatamam. Hiç bir şekilde artık dökülmüyor. Besleyip uzatma konusunda ne desem yalan olur ama en azından her gün makyaj yapan biri olarak kirpiklerimde hiç bir azalma dökülme olmaması benim için fazlasıyla önemli ve yeterli. Physicians Formula Kirpik Serumunu kullandığımdan beri artık başka hiç bir eyeliner almadım. Sürümü kolay demiştim ve çıkartması da bir okadar kolay. Diğer eyelinerler gibi silerken boyası her yere bulaşmıyor. Hemencik koparak böyle toz halinde çıkıyor. Hatta ben bazen üşendiğim zaman çıkartmıyorum bile nasılsa kirpik besleyici değil mi canım kalsın diyorum :) Zaten geceye doğru çoğu gitmiş oluyor akıp bulaşan bir ürün olmadığı içinde hiç bir rahatsızlık vermiyor. Makyaj yapmayı seven her bayan muhakkak eyeliner olarak Physicians Formula Kirpik Serumu kullanmalı ve böylece kirpikleri her zamanki gibi yoğun olmalı. Hiç kimsenin kirpikleri dökülmesin ve kirpik dökülmesi sorunu yaşayanlar kesinlikle denemeli.


2 yorum : Leave Your Comments

  1. cnm uzunlugunda gürlüğünde fark oldu mu kirpiklerinin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. modaveguzelliksokagi11 Şubat 2015 04:27

      Canım ben kirpiklerim dökülmesin diye kullanmaya başladım ve çok faydasını gördüm. Kirpiklerim zaten yeterince uzun benim o yüzden çok fazla dikkatimi uzunluğu çekmedi ama bide ben düzenli kullanmıyorum. Sadece makyaj yapacağım zaten kullanıyorum. Denemeni kesinlikle tavsiye ediyorum. Normal eyeliner kullanacağınıza bu ürünü kullanın.

      Sil

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe