İkea'dan Ev Eşyası Almak

By | 10:15 Leave a Comment
Nişanlık, gelinlik, kınalık, düğün salonu derken bir de ev eşyalarını almaya sıra geliyor. Birçoğumuz gibi bende düğünden önce eşya krizine girdim. Nasıl bir şey alacağım o almak istediklerimi nerede bulacağım. E birde genç yaşta evlenince çok klasik ağır bir ev istemiyorum. Fakat her şey çok klasik. Gezmediğimiz yer kalmamıştı ve hiç bir şey beğenememiştim. En beğenmediklerim de yatak odalarıydı. Koltuk için bir nebze beğendiklerim oluyordu. Minik bir evimiz olduğu için L koltuk alacaktık. Gerçi şuan düşünüyorum minik olmasa bile L koltuk alırmışım. Hatta almadıysam da çok pişman olurmuşum :)

Günler boyu gezmelerin sonunda eşimle İkea'ya gittik. İçeri girdiğim gibi oh be işte bu dedim. Tam benim ruhumu yansıtan her şey karşımdaydı. Ben modern ve genç ruhu olan ve rahat bir ev istiyordum. Böyle şıkır şıkır sırf misafir için göze güzel gelen bir ev istemiyordum. Bu yüzden de İkea'ya bayıldım ve bardaklarımı, tabaklarımı, çatalları bile ordan aldım :) Sadece perdelerimi ve halılarımı İkeadan almadım. Perde almama sebebim perde kumaşlarını pek sevemedim sanırım kumaş cinsleri tuhaf geldi bana biraz kalitesiz hissi uyandırdı nedense bende. Halıları ise o zaman neden almamışız bilmiyorum çünkü sonradan baktığımda güzel halıları olduğunu da gördüm.

Özellikle koltuk konusunda İkea koltuklarından daha iyi koltuklar olabileceğine inanmıyorum desem abartmış olmam. Bu kadar mı rahat ve kullanışlı olur. Ayrıca kızlar benim eşim çok sakar evde her şeyi koltuğa döküyor. Örneğin kola, kahve, çay. Canım koltuğuma bu üçünden de kaç kez döküldü sayamıyorum artık. Allahtan dediğim gibi çok pratik olduğu için hemen fermuarından açıp kılıfı makineye atıyorum. Kaç kez yıkandı o kılıflar ve ne bir renk değişimi ne bir kumaşın dokusunda değişiklik hiç bir sorun yaşamadım. 2013 ağustosunda evlendik 1,5 yıl oldu hala aldığımız ilk günkü gibi koltuklarımız. Renk değişimden vs bahsediyorum çünkü bizimle aynı zamanda evlenen arkadaşlarımızdan bir kaçının silmeyle bile koltuklarında renk değişimi görüldü. Son olarak L koltuk olmasının verdiği rahatlıkla eşinizle sarılıp açıyorsunuz istediğiniz filmi, yayılıyor rahat rahat izliyorsunuz:) 

İkea köşe koltuk;

0 yorum :

Yorum Gönder

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe